nufnang

Khamis, 19 Januari 2012

19/1/2012

Tarikh nie.

Banyak cerita dan kenangan. Walau tidak meliputi semua. Tapi Impak pada agak besar. dari segi fizikal dan emosi. 

Mungkin ini kerana saat2 akhir aku di UPSI.  Jadi kesan terus menusuk ke jiwa. meresap cam air ngan span. Beberapa aktiviti dijalankan bersama pada tarikh nie dan mungkin esoknya hanya sebahagian dapat bersama. Hmm. Jalan masing2 masih jauh, jadi teruskan saja. 

Perpisahan itu pasti, yang menemani hanyalah kenangan. Biar saat ini, setiaap apa yang berlaku akan menjadi kenangan terindah antara kita.

Makan dekat Kalumpang.. Best Laksanya.. Nyum nyum nyum. Jamuan terakhir bersama barangkali. 


Bila petang menjelma, kejutan dari Azmil membangkitkan jasad yang dok tergolek atas katil empuk untuk aktiviti petang. Ingat malas coz tido best.. haha.. 

Petang tarikh nie, kami p la kayuh basikal seramai 5 + 1. hehe.. Agak mencabar jalannya.. sampai kesan fizikal dapat dirasakan bila dah bangun pagi.. Arhhh


5 dari 6. Sorang lagi nie dok balik kemera. Hmm



Cerung bukit belakang le buat aku sakit pinggan n B*****. haha



Kenangan bersama.. Moga kekal hingga ke akhirnya.. Aku masukkan di sini untuk tatapan walau di mana aku berada. semua apa yang aku tulis kebanyakkan berasaskan kenangan. Bila tengok, aku ingat korang semua. Hmm

!9/1/2012. Berlalu. Apa yang ada ari nie? nantikan...

2 ulasan:

  1. kalumpang? nampak sedap ni. apa nama kedai?

    BalasPadam
  2. lupa la... Selepas clatex sebelah kanan... Nanti saya tanya kawan ek..

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...