nufnang

Selasa, 13 Julai 2010

Pertama kali jejak ke Kelas Proton City.......

HAhaaahaha... 13 ari lan bermulalah kelas kat Proton City ( pc )... hehehee... Ingat x best cz jauh dari tempat penginapan... ye la... Nak tunggu bas lagi n nak mencari kelas lagi... Aku punya kelas kul 10 pagi n masuk je kelas kira dah lewat ckit... jadinya kenalah marah ngan Tuan haji ...  X pe lah, cz memang salah aku... Ingat dah habis, tapi kena lagi cz x mengenakan etika pemakaian yang sepatutnya... Kiranya dua tembakan aku kena pada tarikh ... Aku redo..


Yang bestnya, jumpa la rakan seperjuangan Jmk iaitu ika, fatin n zurin selain daripada kawan oendidikan khas yang ku sayangi iaitu wak n hafiz... Pe pun kelas Tuan haji memang enjoy cz beliau bersikap terbuka dan menegakkan sesuatu yang dianggapnya betul....


Abis je kelas, p la turun bawah, minum n ronda jap, biasa la tempat baru... Nie kiranya aku merasakan kenikmatan belajar kat Upsi cz tempat dia memang cantik n amat sesuai ngan pelajar u...


Keindahan memudahkan proses p&p para guru...




Kilang Poton disebelah Bilik Kuliah... Menarik..








Pe pun, aku ucapkan selamat belajar kepada All students yang ada kat UPSi nie...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...