nufnang

Ahad, 22 Ogos 2010

Hatiku ngan otakku bergaduhh...

Assalamualaikum........


CARi DiriKU ... aishhhh
sudah dekat seminggu aku tidak menjenguk kat cni... Entah lah, nafsuku hilang dalam banyak perkara kecuali makan... Perasaan yang tidak menentu dan kadang kala aku sukar bernafas... Apa jenis perasaan yang aku alami sebenarnya... Nak kata perasaan ingin bercinta, kemungkinan tetapi sakitnya bagai putus cinta... Aku pun dah x faham dengan diri sendiri... 


          Sampai satu ketika,, banjir pipiku dengan keringat air mata, hehe.. Memang aku nie seorang yang emosi. Tapi persoalannya, kenapa aku menangis.. Aku sampai kini x jumpa jawapan yang pasti... Esoknya aku jadi seorang yang cukup panas baran... Itu bukan sikapku tapi telah menguasai diri hingga 80 peratus.. Aku kalah dalam memperjuangkan hak dalam kehidupan seharian dek kerna hatiku ditawan oleh emosi yang kejam...


         Ape pun, aku mengharapkan diriku yang sememangnya diriku kembali agar aku dapat menceriakan hidup sahabat disekelililng... aku inginkan diriku kembali..... aishhh....


Jgn tinggal aku... Help
         Mungkin penyelesaian yang harus diambil g memeriksa tekanan jiwa dan tahap emosi... Tanjung Rambutan bagai memanggil plak...        Hehhehe... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...