nufnang

Ahad, 19 September 2010

Hari raya datang lagi.... meriahnya hidupku... season 1

Assalamualaikum.... untuk raya kali nie agak meriah bagiku sebab cuti panjang.... Kali aku balik Thailand n raya kat cna.. sebenarnya, memang aku raya cna setiap tahun.. hehehe...

          Cerita aku kat cna x leh hebat sangat.. Tapi memang ada sedikit pengalaman baru coz masa khutbah raya kali nie ada kelainannya.. apa x nak, khutbah diterjemah dalm dua bahasa.... hehe Thai dan malay.. pening nak tangkap kedua-dua.. tapi best sangat....

          Raya kali nie gak menjadi kesempatan untuk aku pergi ke tiga negeri selatan thai iaitu narathiwat, patani dan yala.... hmmm.. kiranya amat penat...

sepupuku.... umurnya 2 tahun, maka aku abis belajar... heheheh
          Walaupun thai dianggap negara yang bergolak tapui ianya x menggat keinginan aku untuk ke sana.... sepanjang aku di cna x ada lah kes yang teruk kecuali pembunuhan disebabkan oleh pergaduhan... selain tu ada gak letupan bom tapi x tahu lokasi cz dengar dari mulut pak saudara....

tok  sedara sebelah mak....
ketupat daun palas daripada mak sedara.... 
kerang rebus yang manis dan sedap dicicah dengan coleknya... kuikuikui
family.. aku n cousin.... ramai lagi yang x masuk
          Aku kat Thai lebih seminggu hingga bodypass aku tamat tempoh.. hehehe.. takut tapi berani gak le dok cna....


Bakal suami.... kawin bulan 1 nie... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...