nufnang

Khamis, 9 Disember 2010

KUPREX II yang tinggal kenangan....

Kursus Pemantapan Rakan Exco 2.. tu la program yang bau je abis aku lalui... Bukan la sebagai peserta tapi sebagai ajk pelaksana.... Kursus yang berlangsung daripada 6 hingga 9 disember 2010 nie banyak gak beri pengajaran kepada peserta dan aku sekali....
           Program nie berlangsung di khar pada 6 ari lan, n bergerak ke nur lembah bestari pada 7 hingga 9 ari lan....

          Ape yang special sangat? bg aku , kursus nie same je ngan kem kepimpinan yang selalu aku dok ikut, tapi kelainan tetap ada iaitu aku sebagai pelaksana n peserta adalah mereka2 yang aku kenal.. Kalau aktiviti plok, santai n tekanan.. hmmm ( ye ke?)

          Pe pun, Tahniah kepada semua peserta yang berjaya mengharungi program nie n kepada keluargaku jmk, teruskan semangat kita untuk program yang akan datang...

          Apa berlaku pas program? hehehehe, aku deman da n sakit tekok... lala... Jom tgk gambar kat NUr LEmbah BEStari...........













Nie je yang aku mampu masukkkan... biasa la demam2 nie, x larat nak menulis banyak2... idea pun kering.

2 ulasan:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...