nufnang

Ahad, 12 Disember 2010

Pernah jua aku merasai seperti mana Kamu rasa...

Assalamualaikum......
kumpulan kemas..


Kenangan dulu sukar untuk aku lupakan apatah lagi bila aku diberikan mandat untuk melaksanakan aktiviti dalam aktiviti ini... Aku jua seperti kamu... Bermula daripada bawah hingga aku yang sekarang...


          Apa yang aku perkatakan ini? hmm, aku ceritakan kembali kisahku semasa mengikuti kursus pemantapan Rakan Exco II (KUPREX II).... Berlangsung di teratak hijjaz yang mengamik pelbagai memori....



          Aku dulu cam kamu gak, kena jaga barang amanah, tugasan, tander dan sebagainya.... Tapi mempunyai banyak kelainan daripada aktiviti KUPREX II skarang....





ydp skrang pun ikut KUPREX II gak... tu orang selalu cakap, kalau nak mula sesuatu, mula lah dari bawah agar kita x terpinga-pinga dengan situasi luar jangka... MOga adik-adik yang p program nie blaja utk bersabar agar tidak kecundang di kemudian hari...


Memori Kami bersama... KUPREX II 2008/2009

2 ulasan:

  1. huwaa..hahaha...oh my..rindunye saat ni..

    BalasPadam
  2. hmmm... kita rindu gak... bila anjur kat rexco, teringat balik masa mula bertapak dulu...

    Thank kepada mantan2ku atas pengalaman dan kenangan lepas.....

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...