nufnang

Selasa, 31 Ogos 2010

Bek bersama dalam kelazatan Pizza hut...



ummh... lazatnya...
hahaha..

nie masa msk awal2 dulu coz masa 2 ada promosi dr pizzza hut,,,

Pe pun, layan dengan kelazatan yang x seberapa dari pandangan saya.... yummm yummm

Basikal tergantung... Pandangan anda???


gila arhhh... terdapat 120 basikal kat dinding... kalau nak tgk real punya leh la p german yang mana ianya fikiran kreatif dari seorang penjual basikal... Tapi ia memang sesuatu yang cantik dan mengujakan... 

Semua orang boleh memilikinya... Jom buat

Bagi golongan yang rasa x mampu nak beli kereta mewah,m jangan risau coz ada yang mampu membantu..

Bila aku tgk je terus mimpi nak gak sebijik coz kalau tgk dari jauh memang sama ah.... walau hanya replika.... 




bawah lagi....
-
-
-
-
-
<>
.











Isnin, 30 Ogos 2010

dapat keluarga baru... huraiiiii

Hari nie aku dapat keluarga baru.. hehhee... Dah bagi nama dah... comel budaknya....


Sempat p jalan2 sebelum balik umah baru... hahaha

Nie le dia, riezuka namanya..


thank kepada yang melahirkannya ya.... Aku jaga elok2, jgn le ko risau.. hahahaha..

Kalu leh beranak lagi, aku pandai pelihara je... 






smart gile jam nie...


nice sangat jam nie... tgk cam tranfomest dah.... 

kalau dapat suka nie.. hahaha

berangan lebih plok... lalalaa

Ahad, 29 Ogos 2010

cara nak kenal jodoh... sudah aku menjumpainya???

Firman Allah SWT, bermaksud "Jika kamu menolong (agama) Allah, nescaya Dia akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu" (Surah Muhammad, ayat 7)

Gunakan seluruh pancaindera

Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan. Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?

Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita.

1.Bersahaja

Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.

2.Senang bersama

Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.

3.Terima kita seadanya

Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.

4.Sentiasa jujur

Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.

5.Percaya Mempercayai

Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.

6.Senang Bekerjasama

Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?

7.Memahami diri kita

Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.

8.Tampilkan kelemahan

Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.

9.Kata hati

Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.

10.Solat Istikharah dan Tawakkal

Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.

+ Ditulis oleh Hj Abdul Samad Profile:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000474159776 p/s: sebarkan ilmu walau dengan satu ayat..

Sabtu, 28 Ogos 2010

Rewang kat khar... 5 bintang.. berjaya... hhuraiiii

28 ogos merupakan tarikh yang istimewa la bagi Ajk yang terlibat dalam rewang Halawatul Ramadhan... aku x banyak wat keje tapi ada la juga membantu.. sambutan kali nie pun agak meriah jika dibandingkan dengan 2 kali ramadhan yang lepas.. 

sempat la juga tembak2 tadi cz x de keje... moh le kita tgk gambar ye.....


anatara individu yang terlibat sama ada makan @ buat keje.. hahaha

suasana dapur n tempat makan.. meriah gila......

Indonesia mencari bakat... best dan teruja... jom tgk

Mentadak mentadu aku tido cam mane??

hari 2 aku jumpa mentadak mentadu... kalau kat kg selalu jumpa ... Skarang kat tanjung malim, nie kali pertama aku jumpa... ska sangat main dengan menatang nie...


Aku bersama pok pi ( namanya ) hahah....


Comel dan bergaya masa tido.. 


kau di mana, aku kangan sama kamu... Love pok pi

Jumaat, 27 Ogos 2010

Tukar nama... guna nama sendiri lah.

Dulu nama blog aku my life is simple... tapi sebab dah jadi terlalu sukar, jadinya aku tukar nama sendiri sebab semua aku yang hadapi.. 

Bertukar jadi Ariey Life....

moga masih bersama aku kat cni...

Bukak puasa bersama Biro ekonomi dan keusahawanan BEK

Haaaaa... 27 hari lan ogas lak masanya untuk bek bukak bersama.... punya la berbakat mereka nie.. Ye lah, semua pandai masak-masak.. hahhaah.

Tgk gambar bawah, peh, bab makan jagn tolak lah, memang kegemaran, terutama The girl yang ada... hhuhuuu


mari dekat, mari dekat.. bersama kami chef jantan-jantan dalam masak senduk berapi....


ank mak... mai mak masukkan sayur mai... baru cepat besar



Ada sorang tu yang habiskan ikan masak 3 rasa... mantap ah...




antara santapan dan suasana yang ada pada hari semalam.. nie puasa last aku kat cni.. moga ia menjadi kenangan terindah.... Yang penting, ianya penuh makna untukku dan kawan-kawan semua...

Watikah Jmk.... Amanah yang berat....

Assalamualaikum.... 26 ogos merupakan hari yang menakutkan aku untuk kali kedua.. Bukan ape, bila dengar tentang amanah yang harus dipikul menjadikan aku ketakutan... 
Nak x nak kena terima sbab aku yang minta... so pe pun enjoy je la dengan apa yang ada....

Surat yang membuktikan aku telah menjadi JMk... 


nyam2... sedap nie.. mai makan...


salah majlis... nie utk watikah bukan kawin... 


teringin gak nak anak.. hahahaha

Rabu, 25 Ogos 2010

Pandu hati-hati yang...

Yang mana balik awal 2 n kalu plok bawa kete sendiri, moga berhati-hatilah di jalan raya... aku sayang semua......


Kos untuk kemalangan kat Malaysia mencecah jutaan setiap tahun rasanya... so, pleaz hati-hati ya.......





jangan buat cam nie... keje gila... take your time...

Seekor manusia hok gilo...



nie seekor lagi manusia gila... Ape le bodoh sangat p buat keje cam nie.... Kucing hok comel leh lak p buang dalm tong sampah...

never say Bye anymore.... pleaz.....

MasyaAllh...  asyik tertipu je kita nie.... 


jarum sulit org Kristian... Di dlm bahasa Arab b'maksud "fihafzil baba ". Manakala dlm bahasa Malaysia b'maksud di Bawah Naungan Pope(paderi). Jadi foward dan sebarkan kepada semua shbt2 anda. Semoga Allah memberi rahmat kpd kita dan org Islam yang lain. Wassalam di Universiti Putra Malaysia. Itulah satu-satunya Universiti yang ada gereja. Gereja ini antara yang aktif untuk memurtadkan orang Islam. kalau ada saudara kita terminum 'Holy Water'. Sebenarnya air ini dibuat di Vatican City. Dijampi oleh paderi termasuk Pope John Paul yang jemput Perdana Menteri kita dulu! . Kalau terminum, cari air kolah dari 3 masjid. Baca Al-Fatihah 1x, Yasin 1x, 3 qul 1x, dan selawat. Ambil sebahagian buat minum dan sebahagian buat mandi. InsyaAllah mereka akan sedar dan dapat diselamatkan.insyaAllah. tolong fowardkan ... demi islam... demi agama yang tercinta...insyaallah... 

Selasa, 24 Ogos 2010

Minyak sapi ada unsur BABI....

Sila Sebarkan

Minyak GHEE QBB ni memang femes untuk buat kuih raya. Ntah berapa kilo babi dah meleis makan ye?


CAP gesa tarik balik minyak sapi QBB

KUALA LUMPUR 23 Ogos - Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) menggesa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan supaya segera menarik balik penjualan minyak sapi QBB di pasaran.

Presidennya, SM Mohamed Idris berkata, ia berikutan tindakan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) yang menarik balik status halal minyak sapi itu kerana didakwa mengandungi elemen yang meragukan.

"CAP telah berhubung dengan Jakim bagi mendapatkan kesahihan status halal minyak sapi itu sejak Julai lalu. 

"Jakim menjelaskan bahawa mereka telah menarik balik status halal minyak sapi itu sehingga yakin dengan status halal produk tersebut," katanya dalam kenyataan akhbar di sini, hari ini.

Menurut beliau, Jakim dan Jabatan Kimia telah menguji minyak sapi itu dan mendapati ia mengandungi elemen yang meragukan dan tidak boleh dimakan oleh umat Islam.

Sehubungan itu, beliau menggesa orang ramai supaya menghentikan segera pengambilan minyak sapi itu sehingga kandungannya disahkan halal oleh Jakim.

Sementara itu, Jakim menerusi laman web www.halal.gov, turut mengumumkan pihaknya telah menggantung Sijil Pengesahan Halal Malaysia kepada Syarikat QBI Packaging Sdn. Bhd. berkuat kuasa 19 Ogos lalu.

"Tindakan itu diambil sehingga Jakim berpuas hati status halal produk berkenaan. Oleh itu, QBI Packaging Sdn. Bhd. dilarang menggunakan logo halal Malaysia pada semua produk minyak sapi QBB," katanya


2 April 2010
Attention: Ms. Tan Poh Hong
CEO
Agri-Food & Veterinary Authority
5, Maxwell Road
Tower Block, MND Complex
Singapore 069110


Dear Madam

We wish to inform your goodself that for years, our consumer group as many other faithful consumers have been using “QQB” Ghee for various delicacies and religious functions without doubt, with full confidence that the said product is manufactured from the milk of dairy cows by its highly reputable manufacturer based in Queensland, Australia.

However, lately, we found that although the colour and aroma had now varied much, the taste seemed to be somewhat different. Therefore, we investigated this matter and concluded the following matters:

· Its manufacturer Butter Producers’ Co-operative Federation Ltd (BPCF) addressed as No. 489, Kingsford Smith Drive, Hamilton, Brisbane, Australia had ceased operations in September 2006 and was no longer listed in the website of Australian trade authority being http://www.austrade/ . gov.au/ . In fact the satellite picture as the website http://maps/. google.com shows that the following site is vacant land.

· Printed on the tin is that the said product is manufactured from milkfat of dairy cows of Australia and in even smaller and rather unclear script, it is mentioned that its manufacturer is Q.B.I. Packaging Sdn Bhd, No. 19, Lorong Keluli 1C, Kawasan Perindustrian Bukit Raja Selatan, 41050 Shah Alam, Selangor DE., Malaysia and that the said product is manufactured under license from QBB (Pte.) Ltd., Singapore.

· QBB Pte Ltd.., Singapore was originally the sole agent for “QBB” Ghee for Malaysia, Singapore and Brunei and it is not clear whether at the time when BPCF ceased operations in 2006, the “QBB” trademark rights were transferred from BPCF to QBB Ptd Ltd., Singapore. We suspect that Q.B.I. Packaging Sdn Bhd and QBB Ptd Ltd., Singapore are together carrying an act of piracy i.e. producing and selling a product whose legitimate manufacturing and sales rights were not transferred to them by its original manufacturer BPCF who was since wound up.

· The report of an analysis conducted by a reputable food technology laboratory in Australia on the contents of a 2-lb tin of this product, where the said tin was taken from Malaysia to Australia by one of our group members, mentions the following:-

“This product constitutes of decolorized and deodorized lard (pig fat) in semi-solid state with permitted additives giving the product color, flavor and aroma similar to that of pure ghee color, flavor and aroma.” (Original report is with the sender of this letter).


Therefore, our consumer group had to boycott the use of this product as:-

a) Our muslim members cannot use this product as it is haram by religion

b) Our Hindu and Sikh members cannot use this product for burning of ghee lamps, religious functions or for preparing sweetmeats as places of worship which forbid the use of any animal oil/animal fat.

c) Our vegetarian friends who only consume vegetarian diet cannot consume the said product.

We believe that the “QBB Ghee” sold in Malaysia, Singapore and Brunei ever since BPCF closed down, is a product which is violating the related laws on the principle of “misrepresentation of label”. Therefore we hope that your goodself will take the appropriate action to stop the sale of this product.



Thanking you.

Letter signed by Mohd Kadir bin Mohd Karim (I/C No. 601223-10-6157)

Secretary of Kumpulan Konsumer Satu Malaysia (KKSM)
video

Kasih sayang bukan hanya ada pada manusia berakal.....

Persahabatan kekal abadi sampai mati....

Kawan-kawan, aku sayang kamu........

Ahad, 22 Ogos 2010

Kejam manusia nie... bodoh betul...

video

Kurang asam betul orang yang seksa kucing nie... Memang jenis x berotak betull...!@#$%^.. geram nie.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sedih bila tgk kucing nie.... Thank kepada insan yang prihatin.... Moga hero tabah dalam hidup da dunianya... 

lagi2 psikologii... hahaha


Aku pun pening tengok gambar nie... arrhhhhhhhhhh

Hatiku ngan otakku bergaduhh...

Assalamualaikum........


CARi DiriKU ... aishhhh
sudah dekat seminggu aku tidak menjenguk kat cni... Entah lah, nafsuku hilang dalam banyak perkara kecuali makan... Perasaan yang tidak menentu dan kadang kala aku sukar bernafas... Apa jenis perasaan yang aku alami sebenarnya... Nak kata perasaan ingin bercinta, kemungkinan tetapi sakitnya bagai putus cinta... Aku pun dah x faham dengan diri sendiri... 


          Sampai satu ketika,, banjir pipiku dengan keringat air mata, hehe.. Memang aku nie seorang yang emosi. Tapi persoalannya, kenapa aku menangis.. Aku sampai kini x jumpa jawapan yang pasti... Esoknya aku jadi seorang yang cukup panas baran... Itu bukan sikapku tapi telah menguasai diri hingga 80 peratus.. Aku kalah dalam memperjuangkan hak dalam kehidupan seharian dek kerna hatiku ditawan oleh emosi yang kejam...


         Ape pun, aku mengharapkan diriku yang sememangnya diriku kembali agar aku dapat menceriakan hidup sahabat disekelililng... aku inginkan diriku kembali..... aishhh....


Jgn tinggal aku... Help
         Mungkin penyelesaian yang harus diambil g memeriksa tekanan jiwa dan tahap emosi... Tanjung Rambutan bagai memanggil plak...        Hehhehe... 

Selasa, 17 Ogos 2010

try yang ni pulak... pelik tapi benar la..




Tapi apakah kita semua tahu inti dari gambar itu?


Petunjuk "melihat" gambar :

  1. Kalau pandangan mata Anda mengikuti gerakan putaran bulatan warna PINK, maka hanya akan terlihat bulatan satu warna yaitu PINK.
  2. Tapi kalau pandangan mata Anda terpusat ke tanda "+" hitam di tengah, maka bulatan yang berputar akan berubah warnanya menjadi HIJAU.
  3. Kemudian jika pandangan mata Anda konsentrasi penuh ke tanda "+ " hitam di tengah-tengah gambar, maka perlahan-lahan bulatan warna PINK akan menghilang, dan hanya akan terlihat satu saja bulatan yang berputar yaitu warna HIJAU.


Sangat mengagumkan cara otak kita bekerja. Sebenarnya tidak ada bulatan warna hijau, dan bulatan warna pink juga tidak menghilang. Rasanya cukup membuktikan bahwa kita tidak selalu melihat apa yang kita pikir, dengan kata lain kita melihat sesuatu "bukan apa adanya" tapi "sebagaimana kita melihatnya" .


Kadang kita menghadapi suatu masalah merasa "sangat sulit" atau "sangat berat" (baik di tempat kerja, di keluarga, di lingkungan masyarakat maupun masalah pribadi diri sendiri), bahkan kadang terlintas pertanyaan di benak kita, kenapa demikian berat beban masalah/cobaan yang kita terima ? (padahal kalau kita menerima anugrah/hadiah/ kenikmatan yang demikian besar, kita tidak pernah mempertanyakan nya, kenapa kok saya yang menerima). Dan kadang kita lupa dengan doa : berilah beban yang aku sanggup memikul nya....


Berat/ringan, kecil/besar, masalah/bukan masalah, sedih/gembira, hukuman/pahala, derita/bahagia. ..dst.....hanyalah "cara pandang" kita terhadap sesuatu ?


Suatu peristiwa/kejadian yang sama, namun jika melihatnya dengan sudut pandang yang berbeda serta me-makna-inya dengan berbeda kemudian menyikapinya dengan cara yang berbeda pula, maka hasil-nya juga akan berbeda. Semua hanya ada di benak kita sendiri ! Karena otak kita lah yang membuatnya berbeda ! Jika suatu peristiwa yang negatif namun kalau kita memandang/memaknai nya sebagai hal yang positif dan kita menyikapi dengan cara yang positif maka hasilnya pun akan positif pula.

Pehhh.. terkesima aku tengok keta ferari nie.....



Semalam ngah skodeng blog orang pas 2 jumpa la kete nie... 


Aku bukan minat sangat tapi pabila tengok je terus jatuh cinta...


Tapi aku lupa plok nama dia...huhuuuhuu

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...