nufnang

Khamis, 27 Januari 2011

Diary untuk 14.01.2011

Assalamualaikum...

Cerita aku arie nie x de la best sangat, cuma boleh dikatakan pengalaman baru.. hehehe x tau le cam ne ye nak cite, so aku just mulakan dengan benda2 yang menarik je utk ari nie....

Buat pemeriksaan mata...

K lah, walaupun mata aku x de masalah sangat, tapi aku buat gak cz kita x tahu apa yang berlakkan kan?.. Cek punya check, upanya aku nie ada le cikit rabunnya iaitu 10 %... hahaha Tapi x perlu sampai kena pakai cermin mata.. keputusan just dok main 0.75 hingga 0.50....


Buat rawatan Bekam...

Hahaha, ini pengalaman paling menarik bagi aku coz x pernah aku tengok orang buat secara live depan mata, so ari nie buleh tengok.... Bukan par, aku kalau bak darah n cucuck nie lemah ckit.. hihi Tapi last kali aku pun buat le sekali....

Untuk pengatuan semua, bekam nie adalah sunnah nabi n elok diamalkan.. Tapi sangat, nak jumpa bukan le senang rawatan bie.. hehe

Bila dah buat, pe lagi Segar memanjang  adan nie... gegege

Potong Rambut  plus mengurut..,

Sejak daaari Raya puasa ari 2, aku x sempat2 nak gunting rambut, ye la, selalunya simpan sampai balik p umh.. hahah, so, kadang2 2 bulan or 3 bulan... Tapi selepas je guntung rambut, aku pun tengok le dia kuarkan minyak panas... pe lagi, sapu kat aku punya kepala n sedikit urutan yang mantap utk ilangkan sakit badan n letih.. hahaha

k lah... c u....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...