nufnang

Isnin, 14 Februari 2011

Bakti di Pagoh Johor.. Seribu kemanisan dalam kepahitan

Assalamualaikum.....

Cerita ari nie aku nak bagi tau pasai aku p Pagoh Muar Johor... Pe, best gila.. hahaha.. Kenape? adalah... hahaha....

Nak tau ek.. K lah, cam gini2... Aku p la untuk buat bakti cikit kat sane untuk mansar banjir.. Fokus adalah kawasan teruk banjir.. Aku n geng Upsi p le cuci sekolah agama, masjid n surau.. Walau x banyak yang dapat tolong, tapi kira ok la sebab mampu kerahkan tenaga empat kerat yang bersisa nie... hahaha, klasik bunyinya..

Yang paling aku seronoknye, aku cam jadi diri aku yang gila2 seperti dulu2... Haha, semua trauma ngan aku ek.. Sory le sape yang terkena.. X rancang pun nak mengata tapi mulut x leh nak kave.. Lalalalala

Punya le bersyukur geng upsi bila aku dok senyap.. ( ye ke ).. tepuk dada tanya selera...kikikiikik.. Tapi aku seronok sangat... Leh kenal ngan Aira ( artis kampung ) n makcik2 muda.. kakaka

Kiranye aku ni berjaya menjadi Dj secara tidak langsung bersama patner KUntum..( leh tahan mulut budak nie ).. semua benci ( tapi sayang )...

MOga korang semua maafkan kami nie yang banyak berdosa gitu... Aku halalkan semua yang korang dok ngumpat aku kat blakang.. lalala .. Walau x dengar, firasat aku kuat tau...

Sempat dok tembak pic untuk santapan.. Moh le tengok....

Gambar masa sampai.. x sempat nak ambik selepas.. abis bateri.. sob2
Mak cik2 yang datang..
Jalan2 tengok kg... 
Jantan koya... ek
Longgokan
Bok bong g sekolah.. Tahniah...
suka mok cik nie.. sabah mari
Klasik nie.... Terserempak, so snap le..
Pe pun, thank le kat korang yang buat program nie.... Ade lagi, jemput2 lan ye.. aku on je kalau free....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...