nufnang

Isnin, 28 Februari 2011

Kuasa Minda.. Telepati menyerang aku..

 [M]inggu nie pemikiran aku jadi x brape nak betul ckit... Ye betul.. semua gara-gara Kuasa telepati... Ape 2 ? Bisikan rahsia menyengat telinga n meminta tolong untuk dilepaskan....Aku x faham, bukan aku pakai telefon pon, tapi kenape aku leh dengar perkara sedemikian.... Gila-gila


         Tapi, semua Perkara yang berlaku hanya mimpi semata, x ada kaitan dengan realiti hidup aku.. hahahahahaha.. NBie semua karut.. man mungkin aku mampu mendengar suara org lain dlm keadaan sedar yang hanya membisikkan ke telinga tanpa mengeluarkan suara...


          Nie la sebabnya, Buku Detektif Indigo Kembali telah membuat aku jdi cam gini.. Pas baca terus tido hingga aku membayangkan dlm hidup sebenar aku...

           Kalau sape nak tahu lebih lanjut, leh cari buku nie kat Khar mionggu nie... Ye la, kebetulan ada Pesta Buku dan Informasi 2011...  Nak tanya aku, just send pesanan ngan Kuasa minda anda. hahah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...