nufnang

Rabu, 13 Julai 2011

Paranormal..................( Aku try jugak )

Huuuuuuu Huuuuuuu.............

Seram x? Apa, x seram langsung. Hampa nie saja jak x nak sokong aku.. Sob Sob.. Takpa2.. INgat Hampa...

          Sengal plok aku nie. K lah, aku bukan pa, saja nak menggatai kat cni.. Cam x da Topik, so aku pun nak bawak le hampa semua untuk tajuk yang lebih mantop.. haha

          Ini bukan le kali pertama aku dapat gambaq cam gini2. Kerjadian pertama dulu masa Tingkatan 6 masa p kem kat Terengganu.. Tapi sayang, gambaq dah ilang.. So, untuk buktikan pada hampa semua yang x seram, so aku pun nk tunjuk le bukti.. Nak TENGOK ke?.. Lantak hampa la.. Aku nak tunjuk gak.. NIe kan aku punya blog..

CAm cam gaya kan.. hahah
NIe tengok kat asap.kanan.. Jelmaan muka budak ngah meraung...

          Untuk pengetahuan. Nie aku ambik ngah malam yang mana aku bakar majalah hiburan.. hahaha.. Barui hampa tau yang buku seksi n seksakan mata dan batin orang nie setan suka.. haha...

That all 4 2day.................................



4 ulasan:

  1. da penah tengok...abg riey tunjuk ritu..:)

    BalasPadam
  2. Saaja nak kongsi... Biar semua tau..

    BalasPadam
  3. keje ko nie nak membakor je.. jangan disimpan

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...