nufnang

Jumaat, 19 Ogos 2011

BAlik Kampung....

WAh...

Cam x sabar plok nak balik Kampung.. Ari nie baru 19/8/2011... Aku baliknya 27/8/2011... Tapi, masyaallah, barang dah siap packing nie... Ye la banyak bebenor. TApi makin bertambah-tambah dekat last2 nie....

Mungkin ini yang aku alami? 

          Ye la, aku walau di kejauhan dengan my heaven, tapi pulusnya ada, pe lagi melantak le tangan nie gatai nak pegang itu, nak pegang ini... Dah le pegang, pastu terus ambik... Sampai kurus dompet aku.. Haha...

          Ok, ko bayangkan cam ne aku nak bawa barang nie... 2 beg besar untuk pakaian, 2 beg untuk Laptop, 2 beg untuk Kelepek dan geng2 dia... RAsa gam bertambah lagi gamaknye... Adoyai... TApi tak pa... KEcik punya hal da....

           Bagi sekutu-sekutu aku yang di perantauan, aku nak bagi le ko dengar lagu nie... MOga Selamat Sampai ke Kampung Tercinta.... PE pun, doakan aku skali untuk selamat sampai.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...