nufnang

Ahad, 18 September 2011

JAMUAN RAYA # 2.. umah Pensyarah BM..

As salam

Walau cam dah terlepas 2 3 hari, tapi aku nak post gak kat korang... 

Untuk pengetahuan semua, aku leh terjebak dengan jamuan raya nie kes nya dijemput le oleh sahabat2 dari kos BM. hmm, aku jenis malu dalam sesetengah perkara jak, tapi kalu makan, sorry 2 say, aku x malu. haha

Rombongan Mak kiah ke umah telah disertai oleh 6 orang semuanya iaitu ShamshahirVivekAzmilmojahid dan aku sendiri... x malu kan... Bergerak le bersama kuda tunggangan sebanyak 3 ekor semuanya...



Bersama kuda tunggangan... aku di depan da...
Selepas 15/20 minit sampai le ke sana, mula nak jadi cerit, p la masuk kat Instum ( betul ka aku eja ), nak masuk nie, tapi kena tahan ngan pak cik GUard, tanyanya mahu ke mana?

Si sham p le jawab " nak jumpa en. Ghazali kat taman cempaka ( aku lupa ayat, heheh ), pas pusing d round about"

GUard pon jawab le, " mana ada simpang2 kat cni dan taman2. Nie tempat kerajaan"

Al kisahnya, kami salah masuk tempat.. Rupanya, tamannya masih di depan.. hahaha. Ada le juga cerita kan..

Gerak lagi kedepan, Perh, dah masuk TAman Diomand Creek, FUh la mak, berbeza suasananya, ngan suhu yang Cool, Reka bentuk rumah yang berbagai yang penting sunyi dari hirup pikup KOta.. wah..

Dah sampai, pe lagi terus masuk terus makan, selebihnya gamabr yang akan bercerita


Cilup dari Nikonian Anbu
Pe pun, terima kasih untuk makan2. Dah kami akan kesana lagi untuk menjejaki khazanah bumi yang tersimpan di Bumi Tanjung Malim.. Apa? nak g tgk, gi kat blog nie Air terjun seratak

MOga misi berjaya.. Yeah













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...