nufnang

Ahad, 4 September 2011

Jumpa lagi Thailand..

Assalamualaikum

Ari nie last day aku kat Thailand, Petang nie nak balik dah... Kiranya aku x beraya lagi kat Malaysia dan nasib baik le sambutan MERDEKA 16 September skali ngan Hari Malaysia.. Sempat le nak sambut yea.

Seminggu aku dok kat Thailand nie, x le banyak benda aku buat, just dok umah je. Tapi kalau dok sini memang banyak benda yang berbeza akan dialami oleh sape2 je contoh perubahan masa, makanan yang berbeza, percakapan yang aku paham x paham dan peraturan yang longgar.. hahaha


Sape-sape rasa nak ke THailand leh le ajak aku skali, x kisah pun... Banyak tempat yang menarik yang boleh dikunjungi dan kalau nak tahu umah aku dekat je ngan pantai NARATIWHAT.

Raya haji nanti aku balik lagi ke cni...

JOM tengok apa yang menarik di Narathiwat THailand..

Tempat wajib dikunjungi...
Masjid lama yang popular
Aktiviti Masyarakat muslim Thailand

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...