nufnang

Sabtu, 3 September 2011

Wah, pencapaian yang menggalakkan...

..Assalamuaikum..

Dah masuk raya ke 5 kita yea. Tapi aku just raya sehari je pas 2 dok je rumah... HAhah, malas plok nak berjalan.

Datang Thailand nieingat dah x da keje. Selalunya aku p dok meronda je, ke pantai la, makan ais krim le yang penting dok mencari makan kat kedai2.. Maklum le, banyak makanan sedap dan murah.


NAsib aku le dapat tenet.. Sebenarnya tenet nie sesat, bila aku try on, perh dapat... HAha, terus le misi..

Apa yang aku buat? hehe, coz pas nie nak balik Malaysia, aku pun pe lagi, mengdowload le cite sebanyak2nya.. Rupanya tenet nie tahap exselen.. Gumbira aku.. Sehari dapat lebig dari 10 movie... Kikikiki

..KOLEKSI AKU DAH MELEBIHI 50..

( dowload dalam 3 hari sahaja )

Sape2 nak leh le ambik pas 12 ari bulan nie... Aku kembali ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...