nufnang

Ahad, 2 Oktober 2011

Apa, Insomnia... Aku tergolong lagi

..Assalamualaikum..

Hari ni aku nak sentuh pasal INSOMNIA. MUngkin ramai dah tahu dan mungkin ada yang tak tahu.. Tapi aku akan perjelaskan kepada semua sedikit sebanyak. INSOMNIA nie merupakan masalah tidur yang mana mengganggu pola atau jadual tidur. 

Apa kesan kalau tak cukup tidur?.. Tentulah, rutin harian akan terganggu, masalah emosi, fizikal tidak bermaya dan sebagainya.. Dapat semua.. K, kalau nak tahu lebih lanjut, aku tinggalkan link kat cni untuk korang baca..Terapi Gangguan Tidur

Kenapa la aku dok cerita pasal benda nie kan. Ye lah, aku pun salah seorang dari insan yang mengalami... Dan ramai jugak yang mengalami benda nie kan? Ya @ TIdak.. Korang jawab la, aku x dengar pun

MAsa dok Praktikum n dok kat kampung, aku x da la mengalami, ye la, kul 11.00 malam semua dah masuk tidur, nak borak x da orang, nak tengok tv, banyak ngak iklan. Last2 tido gak.. hahah

Tapi biasa la bila dok kat U kan... kawan tido lambat, kita ikut skali, last2 kelas p mana, korang p mana.. HEhe, ( berdasarkan Pengalaman ).

Cite semalam, x da kerja nak buat so aku melukis de... JOm tengok hasilnya

Berdasar gambaran orang lain..
kenapa saya melukis... Sebab nak tidur pon kena fokus. BIla saya dah melukis, otak jadi relax dan lama kelamaan, tertido.... NIe dari Summary . 

MOga selepas nie korang tidur ngan aman...

ZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZ

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...