nufnang

Khamis, 24 November 2011

Impian: kerja, kawin, keinginan..

As salam

Sebut kata impian, pasti korang punya juga kan.. Tapi lumrah hidup bagi manusia sama seperti apa yang dinyatakan diatas.. x gitu semua..

Kerja merupakan faktor penting bagi menyokong semua impian. x kerja, x da pitih, x da la nak kawinnye.. Pas 2 keinginan pon x da le termakbur coz x dapat nak beli.. hahah..

Aku, insyaallah akan menjadi seorang cikgu dan mungkin dalam masa yang sama sebagai seorang ahli perniagaan.. Moga dipermudahkan semua urusan...

Tapi bila umur dah meningkat dewasa nie.. Impian yang selalu dok mencucuk kat otak adalah Kawin.. Haha. aku punya le dok teringin, tapi lum jodohnya kot. jadi terus lah menanti sebab tiba masanya akan termakbur jugak.. Amin..

Kes dok kemaruk, aku pon amik le gambar ala2 kawin gitu.. MOdelnya just jari aku jak.. haha.. Jom tgk..

 haha.. memang x da kerja dah aku nie... 

Tapi impian perlua bagi memastikan kita hidup   tanpa sia sia..

Keinginana? banyak sangat.. Tapi lebih kepada kehendak berbanding keperluan.. perlu difikirkan balik..

Penuhi Impianmu sahabat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...