nufnang

Jumaat, 9 Disember 2011

Pau Tanjung Malim n Aman Gado-Gado.. Yummy

Dua Tiga Empat hari nie aku dok lapar je kejenya.. Hmm

Dok kira-kira, nak makan kat umah je tapi kekawan punya pasal p la makan luar, Ye la, x sampai sebulan lagi ada kat cni... X pa la berkorban ckit kan.. Tapi pulus pon nipis je kat poket de.. lala

Dalam 2 3 hr nie juga baru aku jumpa benda yang jarang aku makan kat mana2 tempat dan pertama kali kat Tanjung Malim.. 

Apa dia, ceritalah... SAbaR2 ye semua..

Bermonolog plok mamak nie... Tet.. Apa yang aku makan? sedap ka... Hmm...nak tau ke... kuikuikui... Menyampah.. Sudah2.. Pening nak menulis banyak2 kakaa

Aku makan nie je.. Tet

PAU & GADO-GADO

Yummy.. Ok pertama adalah PAU yang aku makan ngan bebudak Khas dekat ngan KFC. X ingat le pa nama peniaga n kedainya.. Tapi boleh tahan la...

Penangan PAU Tanjung MAlim.. Jadi x brapa nak Betul Bebudak Nie.. kaka

OK, 2 pasal kui PAu, skarang p Plok Gado2.. Masa P Indonesia dulu teringin nak makan, tapi dihalang takut ada pencemaran coz Kencing Tikus ngah kuat.. Last skali jumpa kat TAnjung Gak... 

Promosi ckit.. Sapa nak rasa leh p kat Medan Selera Dekat ngan Balai Polis.. NAma kedai AMAN GADO_GADO.. hehe

Makan Petang tadi.. Sedap le jugak.. Ada masa nak p lagi... JOM...

ABC pon ada gak tapi aku anggap sekadar peneman Gado-Gado...hehehe. Lapar le plok... 

Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...