nufnang

Jumaat, 20 Januari 2012

Sayonara Wak Rosdi. Panjang Umur Jumpa Lagi.

20/1/2012

Tarikh yang menyedihkan bagi isi rumah 2-1-6 dan khar gamaknya..

ROSDI BIN MUJI akhirnya berangkat pulang ke tanah kebesarannya untuk meneruskan perjuangan hidup.  Moga berjaya dalam semua bidang yang diceburi.

Aku. Minta maap sangat dari mula kita kenal hingga detik ini. Aku, mungkin antara insan yang manja dan menyusahkan. Sepanjang perkenalan kita, banyak benar perkara yang aku lakukan hingga menyusahkan ko. Dari kena paksa p Hospital bila sakit, hinggalah bad mood datang, ko layan aku dengan sabar. Mungkin kerna aku x pernah dilayan sebegini, jadi aku membiarkan ko menjadi tempat untuk aku melepaskan segala permasalahan yang ada.

Walau kadang kala aku rasa aku banyak menyusahkan, tapi aku teruskan juga sebab aku tahu kau seorang yang sabar. Marah? susah aku nak tengok. Terima kasih kerna layan aku bak seorang adik bila mana kita sama2 dalam keluarga JMK dan 2-1-6.

Detik pertemuan masa sem 1.

Aku mengharapkan ko meneruskan keceriaan walau kita berpisah. Betul kata orang, bertemu dan berpisah pasti akan berlaku. Aku redha. Terima Kasih atas segalanya. 

NIe lagu kita berdua.. 

Saat perpisahan. Sayonara.

Tulus dari lubuk hati, aku anggap ko abang aku. ketiadaan ko untuk detik nie buat aku sayu sepanjang detik yang berlalu..


2 ulasan:

  1. Uih. Rapat sungguh ni. Jarang lelaki nak tulis gini. Kagum.

    BalasPadam
  2. Bilamana ukhwah terjalin, gini la jadinya.. susah senang, pahit manis kami lalu bersama. Bersama walau apa yang terjadi..

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...