nufnang

Isnin, 16 April 2012

Petua: Hilangkan toksin dalam badan...Toxic no more..

As salam

Wah3, entah apa tah, ari nie pepagi selepas subuh aku update blog.. X da la ngigau tapi belatih x nak tidur pas subuh, rezeki x masuk kan..







Cerita aku nak bawa pagi2 nie adalah aku dah buang Toxic dalam badan aku nie ha. Wah, bunyi cam senang jak.. Sebenarnya, aku try pakai Detox yang di ura-urakan oleh peniaga kedai obat.. So, pakai lah, kira ari nie kali kedua aku tengok hasil dia... Jom tengok
Arie pertama pakai

NIe arie kedua plok

Wah, cam ne, mesti ramai yang geli kan... BIla bukak je benda nie, bau herba pon merebaklah kat dalam kelambu jap..  Produk nie nama dia Detox.. Memang fungsi dia nak buang Toxic pon...
nie gambaran dia.. haha.. Sapa nak boleh la dicuba yea...

Dah pakai nie, rasa ringan jak badan.. 1 lagi, kalau dah pakai nie, boleh le mula jaga makan, behenti merokok dan sebagainya sebab, bawah buang atas masuk.. hahah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...