nufnang

Ahad, 13 Mei 2012

AKu perlu berubah....

Bismillah

Wah, sedar x sedar dekat 19 tahun aku belajar ek bermula dari tadika, sekolah renda, sekolah menengah, naik tingkatan 6 dan seterusnya melangkah ke Universiti.. Perh.. 5 tahun lagi belajar jugak tapi belajar berjalan dan komunikasi awal.. Al maklumlah, baby lagi masa 2.. hehe
Tapi kan.. 19 tahun belajar, apa sangat yang aku belajar.. Tetiba rasa diri nie kurang itu dan ini.. Banyak sebenarnya masa disia-siakan dalam tempoh tersebut...hmmm...

Bila fikir, rasa nak belajar balik, tapi umur dah meningkat, keperluan hidup yang perlu diutamakan.. Sambung belajar, memang ada niat, tapi tunggu kerja dulu.. keh3.. 

Nak x nak, kejar apa yang lebih utama.. Tapi sayang, banyak perkara yang sepatutnya aku dah tau dengan umur ini tapi disia-siakan.. Nak x nak, kena lah belajar balik.. Otak kira dah berkarat nie..

Kenapa aku nak cerita sangat nie.. Begini, bila aku tulis sini, ada yang baca, so leh le tolong ingatkan aku.. Yea, aku kini sudah DEWASA dan perlu berubah.. aku budak remaja atau anak-anak lagi walaupun bila p sekolah cikgu mesti tanya aku tingkatan berapa.. keh4 ( perasan ek.. )

Wah, dah abis belajar nie banyak benda nak kena fikir, kerja la, rumah la, kawin la.. huhu... Tapi Status skarang masih mengganggur.. keh3.. aduhai Zulhairi...NIe buat aku pening nie...


Pe pun, dah kena start plan dah nie.. mastikan hidup lebih baik d masa akan datang..

JANGAN BANYAK MERUNGUT

SEKIAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...