nufnang

Ahad, 27 Mei 2012

Selamat berbahagia sahabat..

Bismillah

Alhamdulillah, akhirnya aku punya waktu untuk mengunjungi sahabat-sahabat yang mendirikan rumah tangga.

MAAF!!

Ucapan ini aku tujukan kepada sahabat-sahabat yang sebelum ini telah melalui alam perkahwinan.. Aku x mampu untuk menghadirkan diri.. Mungkin kekangan masa atau salah aku sendiri..

Moga d masa akan datang aku datang untuk apa-apa majlis kalian semua.

..............................................................................................................................................

Tahniah kepada sahabat aku yang baru sahaja kahwin semalam iaitu Muna dan & Mije




MOga bahagia yea...
....................................................................................................................

NANTIKAN MAJLIS YANG AKAN DATANG.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...