nufnang

Ahad, 17 Jun 2012

Air bali baik untuk demam

17/6/2012

Bermula pagi aku dah mula rasa sejuk2 panas. Kaki pon rasa lemaj je.. Itu tanda-tanda demam nak menyerang aku.. haha.. Dipendekkan cerita, aku demam  le ari nie.. huhu... Kerja tido je lah kan.. al maklum lah x sihat.. keh3..

Ubat? aku x makan pon sebab selalunya demam aku akan rosak yang mana leh melarat sampai sebulan lamanya... Pelik ckit aku nie..hmm.

Jadi untuk menyejukkan badan nie, aku pon ambik la petua nenek moyang kehe3. Ala minum air bali je. Orang kata leh sejukkan badan dan baik untuk orang demam.. Kebetulan kat umah ada, jadi aku pon minum le... Perhh.. 


Banyak sebenarnya khasiat bali nie.. dah la murah, banyak khasiat plok kan... So, jom minum bali..

~ Sejukkan badan ~
~ Deman ~
~ Tenaga Batin ~
~ Buah Pinggan ~


Yang lain ada lagi rasanya, cuma aku x tahu. So, selamat beramal..


M.O.G.A.A.K.U.C.E.P.A.T.S.E.M.B.U.H

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...