nufnang

Khamis, 19 Julai 2012

Sek Sumak Rantau Panje

As salam..

Ari nie aku nak cerita peristiwa atau cerita minggu lepas.. Hahaha, gelak dulu..

Nak dijadikan cerita, dalam minggu pertama aku kerja, dapatlah berkenalan dengan budak-budak ofis yang baru.. So, aku nie cepat masuk, x da la rasa kek kok sangat..

Aku pon diajak ke Pasir Mas untuk makan2. Aku follow.

............................................................................................................
1,2,3,4,5,6,7,8.

Aku letak nombor.. haha.. sumbak bebudak nie.. Ngila sajo kejo aku.. keh3.. no 9 x dok coz ambik gambar.. lalalala


Ade, bo buleh gaji, mai perabis d KFC.. no.10 tu bekas pekerja a.k.a sain PJKN 2006.Nie la KFC Pasir Mas.. keh3.. Kali ke 3 masuk seumur hidup..


MOdel Pasar Male..

Hahahaha, x dok keje, sapa ore v laluan ko fok2 sumbak nie.. No space dah.. ttp jale terus... 

(  nie sekeping, sebenarnya banyak lagi, tak larat nak masukkan dah. )

Sayonara..

Dari kul 6.30 sampai kul 9.30 malam.. akhirnya mereka membawa diri masing2 pulang.. hehe.. 
Total sorang belanja rm30.00 x 10 = rm 300.00

KAYA ORANG PASIR MAS SEKEJAP..  HAHAHA








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...