nufnang

Isnin, 13 Ogos 2012

Contengan Jalanan - I - fend

BIsmillah

Masya Allah. Sungguh, bakat yang Allah berikan kepada penulis ini yang dikenali sebagai Hlovate amat besar.. Dengan penulisan sahaja mampu membawa pembaca untuk berubah sama ada secara langsung atau tidak langsung.. 

Penulisan yang berkaitan realiti masa sekarang sehinggalah berlaku satu lonjakan dalam hidup sampai memusingkan gaya hidup 180 darjah.. 

Sebelum ini aku pernah membaca Versus. Berlinang air mata. Kali nie menitis air mata... Moga dengan pembacaan ini mampu membaca aku untuk terus istikhomah kepada Allah..

Sungguh, tajuk kali nie kena dengan bulan ramadhan yang sedang aku lalui. Rugi, itulah ungkapan yang paling sesuai kepada diri aku sendiri kerana mengsia-siakan bulan mulia ini untuk sesuatu yang lebih berfaedah... Moga aku diberi peluang berjumpa untuk ramadhan tahun depan..

‎"The man who decided to change on the twelfth hour dies on the eleventh."

Ayat nie membawa seribu makna bagi yang mendalaminya... Moga contengan jalanan Hlovate ini tidak sia-sia.. Teruskan penulisanmu.. Aku menyokong sepenuh hati... 

Terima kasih keran menyedarkan aku dari dunia yang penuh kepura-puraan ini...

 jap lagi nak baca II-k2 

2 ulasan:

  1. Daviѕ гecеiveԁ his fіrst
    scholaгship offеrs as buѕiness a soрhοmοre.
    Cοmρanу сultuгes don't happen by accident, he says business it's" now going to be active in the multi-family space. Top independent economics think-tank NIESR last week calculated the economy shrank by 0. Will we be able to adapt to trends as well as your existing or needed Equipment, Personnel, and Real Estate. Blake drove costs lower, but due to adverse weather there will be a total of 35!

    Also visit my homepage: internet marketing tutorials

    BalasPadam
  2. This game has 27 levels to complete before the player gets the satisfaction
    of mastering music in far cry 3 the game. This led to the concept of 'shareware'.



    Here is my blog; Far Cry 5

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...