nufnang

Khamis, 11 Oktober 2012

Catalyst Rantau Panjang

Alhamdulillah

Aku bersyukur sangat kerana projek niaga yang sedang diusahakan masa kini kira berjalan dengan lancarnya walaupun keuntungan kecik... 

Sepanjang jadi anak 'DARA' kat umah nie... Rasa malu pulak kalau nak makan tido makan tido. Ye lah, umuh dah lanjut . 24 tahun pon .. 

Kalau aku nie x da perasaan malu, kerja mesti nak mengikis harta mak bapak je rasanya.. Tapi tu lah.. Aku rasa aku mampu cari duit sendiri dah skarang nie... So, dari duduk sahaja. baik le buat bisnes.. Online pon dah ok.. 


Dalam dok niaga.. aku pon mula la jual produk dari catalyst.. Syukur, sambutan luar biasa... Ramai yang mecari.. =)

Sesiapa nak tempah.. boleh klik pada gambar atau ke link di bawah..

https://www.facebook.com/pages/Catalyst-Rantau-Panjang/315554031875328?fref=ts

kalau nak telefon terus pon ok.. 013-597 6115

DOAKAN KEJAYAAN SAHABATMU INI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...