nufnang

Sabtu, 3 September 2011

Duit Raya Nuffnang

RM 21.81

Sepanjang aku dok menulis kat blog nie.. Ada le juga dapat kutipan ckit.. kikiki

Walaupun x banyak, tapi puas coz ada yang sudi klik dan yang penting singgah kat http://arieylife.blogspot.com

Nuffnang dah x asing bagi blogger kan.. Aku pun salah sorang yang jadi pengikut... best


yang ngah berjalan

nie le duit aku.. hahaha






Red Flowers bertukar lagi..

Red Flowers

NIe aku punya blog yang akan memasarkan produk2 yang mana akan aku upload pas raya... Tapi nanti la

Dulu wajah lain, tapi aku tukar lagi.. nie le dia


Nak tahu lebih lanjut.. Teka le web kat bawah

..Trimas..

Wah, pencapaian yang menggalakkan...

..Assalamuaikum..

Dah masuk raya ke 5 kita yea. Tapi aku just raya sehari je pas 2 dok je rumah... HAhah, malas plok nak berjalan.

Datang Thailand nieingat dah x da keje. Selalunya aku p dok meronda je, ke pantai la, makan ais krim le yang penting dok mencari makan kat kedai2.. Maklum le, banyak makanan sedap dan murah.


NAsib aku le dapat tenet.. Sebenarnya tenet nie sesat, bila aku try on, perh dapat... HAha, terus le misi..

Apa yang aku buat? hehe, coz pas nie nak balik Malaysia, aku pun pe lagi, mengdowload le cite sebanyak2nya.. Rupanya tenet nie tahap exselen.. Gumbira aku.. Sehari dapat lebig dari 10 movie... Kikikiki

..KOLEKSI AKU DAH MELEBIHI 50..

( dowload dalam 3 hari sahaja )

Sape2 nak leh le ambik pas 12 ari bulan nie... Aku kembali ...

Khamis, 1 September 2011

The Crucible aka Silenced (2011)..

..Assalamualaikum..

The Crucible aka Silenced (2011), cerita tentang golongan masalah pendengaran dan masalah pertuturan. Cerita korea nie kiranya mengcungkir permasalahan golongan pekak dalam menceritakan kisah2 duka yang dialami yang mana kesempatan telah diambil oleh mereka yang berhati binatang..

Perh, mai tengok TRiller dia... Kebetulan aku pun mengajar golongan nie. Jadinya kena le buat kajian untuk membantu mereka2 yang senasib..

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...