Wahh, nampaknya ujung minggu aku kali nie terisi ckit ngan xtiviti..
Arie Sabtu aku sehari dok berkebun... Banyak le pokok yang aku tanam contohnya kacang botol, kacang bendi, keledek n ulam raja.. hahahah, moga dapat le hasilnya yea.. Amin................Tangan aku jenis sejuk, 2 yang mak aku cakap... kalau jenis tangan panas, tanam pokok selalunya x dapat nak idup... hehehe
Arie Ahad buat pa plok? hahaha, nak tahu ke... hmmm x da la sibuk sangat just p meronda kat care 4 n pas 2 sempat le p melalak dua tiga lagu kat karaoke jambang.. hahha.. Yang pasti, masa nyanyi suara memang ngah x da... Cair cam t*** jak bunyinya.. Orang dah ajak, so, pe lagi, melepaskan perasaan le nampaknya... Pas 2 ikut le si Sepul p umah dia, tengok one family dok buat biskut.. Perh, meriah jugak... Aku? tengok sahaja.... Layan Tv.. kakak
NIe malam aku x da le dok buat pa ngat, just siapkan Rph untuk sek esok.. Wah, rajinnya.. hehehe
Ahad, 17 Julai 2011
Sabtu, 16 Julai 2011
Ada yang baru, Yang lama terus merajuk... hmmm
Adoyai... Betul kata orang, kalau nak cakap jangan depan2 takut merajuk.... Banyak le kes nie yang aku dengar... Perh, tak disangka, aku pun mengalami perkara sama.... Cam mana nie....
Kalau ngan manusia memang kena cakap depan2 baru x jadi fitnah @ mengumpat.. Tapi ngan Laptop nie lain plok... Dapat jak yang baru terus x hidup yang lama.. Sebelum nie ok jak... Pening2.. X dapat gak bukak, ke Hospital le nampaknya untuk masukkan kat Bilik Kecemasan...
Lenovo, aku sayang ko la, jangan bimbang. Jangan buat aku cam gini... Pe pun, Cepat le sedar.. Aku nak guna lagi ko...
Kalau ngan manusia memang kena cakap depan2 baru x jadi fitnah @ mengumpat.. Tapi ngan Laptop nie lain plok... Dapat jak yang baru terus x hidup yang lama.. Sebelum nie ok jak... Pening2.. X dapat gak bukak, ke Hospital le nampaknya untuk masukkan kat Bilik Kecemasan...
Lenovo, aku sayang ko la, jangan bimbang. Jangan buat aku cam gini... Pe pun, Cepat le sedar.. Aku nak guna lagi ko...
AKu tunggu ko sedar...
Jumaat, 15 Julai 2011
Suara... Kemana kau menghilang...
Assalamualaikum.... Dengar x aku bagi salam nie.. hahaha
K lah, aku just nak kongsi ckit jak pasal suara yang merduku nie... Kemana ilangnya, itulah persoalannya... Kakaka... X da plok aku dok menjerit2 atau melalak sebelum nie.. Hmmmm
Aku rasakan, nie semua ada kaitan dengan pencemaran udara yang menyebabkan suara ku ilang. Respon... HMmm, korang x tau ek.. K, kat sekolah aku, perh, ramai kot yang dok batuk2 n selesema... KAt umah nie pun dah ada yang nak mula sakit.. Aku jak yang pelik, sakit x tapi suaranya ngak ada.. hehehe...
Aku kat kelas tadi ingat nak mengajar, tapi, panggil budak dah jadi cam suara katak n anak burung je.. ttetet tetet.. line x berapa nak clear gitu.. huhuu..
Skarang baru aku rasa cam na orang x leh bercakap. Nasib murid aku budak masalah pendengaran dan pertuturan.. x yang le kuar suara.. hahah..
so, saat ini, aku nak lancar kempen guna BAHASA ISYARAT.. hahaha.. jom3...
K lah, aku just nak kongsi ckit jak pasal suara yang merduku nie... Kemana ilangnya, itulah persoalannya... Kakaka... X da plok aku dok menjerit2 atau melalak sebelum nie.. Hmmmm
Aku rasakan, nie semua ada kaitan dengan pencemaran udara yang menyebabkan suara ku ilang. Respon... HMmm, korang x tau ek.. K, kat sekolah aku, perh, ramai kot yang dok batuk2 n selesema... KAt umah nie pun dah ada yang nak mula sakit.. Aku jak yang pelik, sakit x tapi suaranya ngak ada.. hehehe...
Aku kat kelas tadi ingat nak mengajar, tapi, panggil budak dah jadi cam suara katak n anak burung je.. ttetet tetet.. line x berapa nak clear gitu.. huhuu..
Skarang baru aku rasa cam na orang x leh bercakap. Nasib murid aku budak masalah pendengaran dan pertuturan.. x yang le kuar suara.. hahah..
so, saat ini, aku nak lancar kempen guna BAHASA ISYARAT.. hahaha.. jom3...

Jom belajar
Rabu, 13 Julai 2011
Paranormal..................( Aku try jugak )
Huuuuuuu Huuuuuuu.............
Seram x? Apa, x seram langsung. Hampa nie saja jak x nak sokong aku.. Sob Sob.. Takpa2.. INgat Hampa...
Sengal plok aku nie. K lah, aku bukan pa, saja nak menggatai kat cni.. Cam x da Topik, so aku pun nak bawak le hampa semua untuk tajuk yang lebih mantop.. haha
Ini bukan le kali pertama aku dapat gambaq cam gini2. Kerjadian pertama dulu masa Tingkatan 6 masa p kem kat Terengganu.. Tapi sayang, gambaq dah ilang.. So, untuk buktikan pada hampa semua yang x seram, so aku pun nk tunjuk le bukti.. Nak TENGOK ke?.. Lantak hampa la.. Aku nak tunjuk gak.. NIe kan aku punya blog..
Seram x? Apa, x seram langsung. Hampa nie saja jak x nak sokong aku.. Sob Sob.. Takpa2.. INgat Hampa...
Sengal plok aku nie. K lah, aku bukan pa, saja nak menggatai kat cni.. Cam x da Topik, so aku pun nak bawak le hampa semua untuk tajuk yang lebih mantop.. haha
Ini bukan le kali pertama aku dapat gambaq cam gini2. Kerjadian pertama dulu masa Tingkatan 6 masa p kem kat Terengganu.. Tapi sayang, gambaq dah ilang.. So, untuk buktikan pada hampa semua yang x seram, so aku pun nk tunjuk le bukti.. Nak TENGOK ke?.. Lantak hampa la.. Aku nak tunjuk gak.. NIe kan aku punya blog..
| CAm cam gaya kan.. hahah |
Langgan:
Catatan (Atom)