nufnang

Khamis, 16 Ogos 2012

Done before Happy Eid

As salam

Nak khabarkan kepada semua nie... Hahaha.. Belum raya tapi dah abis... huh

Punya lama x jumpa, dikikis sampai abis.. X merasa nak makan masa raya kan..


Plan aku adalah serbu umah orang le kalau nak lagi, bajet dah lari nak beli lain.. hahahaha

Isnin, 13 Ogos 2012

Contengan Jalanan - I - fend

BIsmillah

Masya Allah. Sungguh, bakat yang Allah berikan kepada penulis ini yang dikenali sebagai Hlovate amat besar.. Dengan penulisan sahaja mampu membawa pembaca untuk berubah sama ada secara langsung atau tidak langsung.. 

Penulisan yang berkaitan realiti masa sekarang sehinggalah berlaku satu lonjakan dalam hidup sampai memusingkan gaya hidup 180 darjah.. 

Sebelum ini aku pernah membaca Versus. Berlinang air mata. Kali nie menitis air mata... Moga dengan pembacaan ini mampu membaca aku untuk terus istikhomah kepada Allah..

Sungguh, tajuk kali nie kena dengan bulan ramadhan yang sedang aku lalui. Rugi, itulah ungkapan yang paling sesuai kepada diri aku sendiri kerana mengsia-siakan bulan mulia ini untuk sesuatu yang lebih berfaedah... Moga aku diberi peluang berjumpa untuk ramadhan tahun depan..

‎"The man who decided to change on the twelfth hour dies on the eleventh."

Ayat nie membawa seribu makna bagi yang mendalaminya... Moga contengan jalanan Hlovate ini tidak sia-sia.. Teruskan penulisanmu.. Aku menyokong sepenuh hati... 

Terima kasih keran menyedarkan aku dari dunia yang penuh kepura-puraan ini...

 jap lagi nak baca II-k2 

Persiapan raya... ngek3

Bismillah..

Hai kekawan semua.. Ramainya dah beli baru taya yea.. haha.. cam x sabar ke apa..

Ok. aku plok dah beli.. ngek3.. Baru je.. Al maklumlah, dekat 3 tahun x beli baju baru, huhu.. Kenapa? biasalah, dulu aku pleajar, so duit untuk benda lain, pakai je la baju lama, bukan buruk pon kan.. 

Tahun nie lain.

Aku beli gak baju, siap asesori segala.. huhu.. Sakan? x de lah... Biasa2 je.. 


Wau, hijau tahun nie.. haha... Planpunya plan, akhirnya jadi.. YES.. Siap samping a.k.a kain sarung lagi + songkok Johor yang tinggi ke langit.. hehehe.. Best3


Nie asesori? Yap, jawapan yang betul.. Haha... al maklum lah, gaya glamour ckit tahun nie.... hua hua hua.. Tapi tgk le kerongsang pakai x.. 


?????

Sebenarnya x jumpa lagi nie.. alamak... Jap lagi ke Mydin le jawapnya... 

Ok dok persiapan raya nie.. Udah2 le, bajet low je. Bawah rm150.00. haha..Bukan kedekut, pas raya banyak plan lagi nak buat, baik berjimat awal2 kan...

Ok.. Sabtu dah raya.. Selamat Hari Raya....

Khamis, 2 Ogos 2012

We are young


Aku suka ngak ngan lagu nie.. Membuatkan rasa muda je... keh3

Tapi kalau rasa muda je, ingat mati makin jauh.. Hmm.. 

PESANAN:

Kalau dah tua buat cara dah tua, x yah dok gatal nak angin muda doh... hahahaha

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...