nufnang

Isnin, 13 Disember 2010

Aku melukis plok malam nie...

..sALAm..

Hari ni aku bz la jugak ye coz next program dah dekat so penat pun ada. Petang td p plok pekan dok cari metro coz dah jadi orang glamour ari nie..

Alang alang p pekan, aku n si wak pe la bedal cendul semangkuk.. mantap ah...


Balik plok kat kHar, keje bukan main bertimbun dah. Kebetullan ada plok Tembikai Kuprex ari 2 yang x abis, pe lagi NGap la.....hahaha


Penat punya penat baring la kat katil masa ngorik tadi.. Bukan tido, tapi layan movie.... Siap solat p turun plok untuk meting. 2 pun lepas makan la. hahaha

Masa meting malam ni aku x berapa nak fokus, entah le ye.. Tapi masih ada sedikit tumpuan yang ku berikan.. Tapi MAAF ye familyku, aku tadi asyik dok melukis je coz na mengasah bakat... Sorang 2 cakap dulu, masa meting le bakat kuar cz boring.. lalalal  Tapi dah lama ayat 2..


WIrawati Khar


Wira-wira Khar

PUnya la pas meting, aku hentam plok mee goreng ckit n x pasai2 budak2 nie yang tinggal snap snap gambar...  Kacak pulak rasanya malam nie.. hahah

Abis ja, aku nak n adik mengadap le laptop aku nie... 







..sEKIAn..

1 ulasan:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...