nufnang

Jumaat, 27 Mei 2011

PerJalanan yang Panjang...

Nie kisah semalam... Bermula apabila cuti sekolah bermula.... hhhmm...

IMbas kembali ari sebelum............

2 ari sebelum balik aku pn p le beli tiket nak balik Kelate, Tapi nasib x baik coz tiket dah abis... Sob. Sob, Tapi aku pun terus plan balik Tanjung Malim.. Ada pun tiketnya, so apa lagi aku pun beli le tiket kul 2.30 petang ari jumaat...

Tibanya ari kejadian...............

K la, ari Jumaat pagi aku kat sekolah, mengajar.. Masa 2 dapat la mesej adik sorang nie suruh tukar kul 4 tiketnya coz dia takut balik sorang... Ye lah, nanti p tanya yea... Balik je sekolah terus le p stesen bas. sampai sana kul 12.45 tapi yang sayangnye, kauter tiket dah ttp. so kena le tunggu sampai kul  2. Tunggu punya tunggu, p le melepak kat KFC dulu.... Bas 2 gerak p Kauter balik, nasib baik leh tukar.. So, tunggu le lagi sampai kul 4 ... Gila ko tunggu dari 12.45 hingga kul 4... kakaka...

K, kul 4 aku pun jalan le... Tiket Batu Pahat-Tanjung Malim...ooooyea, perjalanan bermula... Sampai di perhentian pertama kat seremban, Aku kat dalam bus just tinggal 2 orang jak.. kakaka, pas 2 pemandu kata, korang tukar bas, aku x pergi tanjung malim... Kakka, aku pun pi la bus sebelah... Bermula lagi perjalanannya, untuk Ke kuala Lumpur yang sepatutnya terus ke Tanjung Malim. Sampai KL, turun lagi untuk tukar bus... Nak x Nak kena le p Kuter dulu... Tengok masa, peh, tunggu lagi sampai 9.50 malam... Aku rasa cam nak gila dah.. Ye lah, sepanjang hari dok main kat stesen n atas bus... ahahaahahha...... Pe pun, pas 2 bus pun gerak le k TM...  sampai le dalm kul 11.15 malam. lalala

inile basnye........(_ _%

Lega bila nampak Khar... kakakakaakakak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...