nufnang

Jumaat, 1 Julai 2011

Udah lama aku disini...

Wah, rupanya sudah 2 bulan aku di batu Pahat JOhor nie yea.. Masa berlalu dengan cepat sekali... Tanpa menduga, aku dah tinggal lagi separuh perjalanan di sini.. Hmmm, moga dapat aku manfaat masa ini dengan baik untuk mencapai pelbagai pengalaman dan menambah ilmu yang kurang..

          Cerita disekolah plok cam ne?.. hehehe.. Sebenarnya ku x banyak pengalaman lagi di sekolah. Cuba aku nampak balik sikat aku yang dahulu yang mana telah di copy n ppaste kat murid2 sekolah tempat aku mengajar... Ye wei, dul;u aku selalu buat bisini, tidur n melawan.. Tanpa x disangka, semua patah balik kat kepala aku.. Tu la orang cakap, buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat... Tapi, aku x de la nak melatah coz dah paham sangat ngan peerangai nakal n ganas...hehehee...

         so, 2 la pengalaman yang leh aku kongsi... huhuhu.... nanti sambung lagi...........................



         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...