nufnang

Sabtu, 20 Ogos 2011

Akok.. RIndunye...

Salam semua...........

Akok, sapa x kenal? Nie bukannya jenama telefon atau laptok.. APa, kereta? LAgi la bukan... Sengal korang yea... K, mai aku cite...

Akok merupakan benda yang aku suka. Selalunya beli banyak tapi pas 2 buang... Dapat tangkap? x lagi... Haishh.. Nie kuih la.... Aku memang suka makan pastu mula le membuang.. X termasuk dalam amalan membazir.. HAha.. TApi serius, aku memang dok mengidam nak makan nie... Ye la dah lama tak jumpa. KAlau x silap terakhir aku makan masa puasa tahun lepas.. alo la...

Mungkin ramai yang x kenal kuih nie coz selalunya banyak di Pantai Timur je... Akok nie memang sedap dan ada 2 saiz selalunya.... Mai kita view kuih Akok dulu.....

nie bukan akok, sabut kelapa la... UNtuk bakar
dok tunggu nak balik je nie.. GUal Tinggi... NAk g cari Akok kat Lati yang tip top sedapnya.... 

Nie baru Akok....
Ada banyak perisa...
Pe pun... Akok, tunggu aku... nok kelik doh nie.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...