nufnang

Sabtu, 20 Ogos 2011

Sasaran sebelum RAya yang tak tercapai...

LAma menanti dan berusaha... Kerja dan berkerja... Tagihkan sesuatu kehendak untuk kepuasan diri.. TApi nasib tidak menyebelahi... Sob Sob sob...  Tu le nasib aku bila target yang disasarkan terpeleot sebelah lain.. Aduh.....

KIranya dari 2009 aku buat sasaran nak beli Dsr.. Tapi dekat nak beli... Alamak, benda lain plok yang yang kena cari... HAha... TU la orang cakap, bila ada je duit terus beli, jangan bertangguh....

LIst menanti....

Kumpul punya kumpul melalui melalui usaha yang perbagai.... Tet, kena p praktikum plok... So beli la Motor.... Ok, ada baki lagi duit untur Dsr... Tunggu nak g kedai nie.. Bajet dah kurang, so target NIkon 3100 je la... PArm,laptop plok buat hal..... Katanya dah tua.... Adoyai... Nak x nak kena la beli jugak....

Rear section Honda Wave 110i
aku punya putih warnanya...
Cam gini la aku punya
Skarang, sasaran terpaksa ditunda ke satu jangka masa yang tidak dapat nak ditetapkan.. Pe pun Sebelum 2013, target mesti tercapai...


Amin....

4 ulasan:

  1. selamat berjaya

    *impian takkan tercapai tanpa usaha... gambate!!!

    BalasPadam
  2. Trimas.... Banyak plan kena buat nie...

    BalasPadam
  3. oloh..taruh pitis eteh tuhhh

    BalasPadam
  4. Ho la... keje lebih ckit la...

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...