nufnang

Isnin, 22 Ogos 2011

Dari Kemuncak ke Peleraian...

Assalamualaikum...... 

Wah2, seronok berbuka ye kekawan semua?

Rupanya kejap ja puasa kan.. Dah 22 hari semuanya.. Ckit je lagi yang tinggal... Selama perjalanan puasa nie le yang menjadi satu penanda kira-kira untuk aku abis praktikum... Wah, bukan main dok tunggu nak abis... x sabor2 gayanye kan.....



Banyak cerita de sepanjang dok BAtu PaHat nie.. Sedih ada, letih ada, seronok ada, takut ada, malas dan segala jenis perasaan seumpama dah dicampur dalam Gulai Kari ayam.. PElbagai rasanya.... TApi, banyak rasa 2 dah berlalu. he he he... Sekarang? Aku rasa apa? hehe.... Tentu le de seronok dan x sabor.... Kalau g sekolah, cam nak putar je jam kat dinding suruh cepat2 abis... 




Ramai dok kata sedih nak tinggalkan sekolah.. Tapi aku x rasa plok, haish, pelik2.. MUngkin last day kot br rasa... Coz dok nampak raya je.. Perasaan pun ngah dok klimaks, x pikir semua benda alah yang ada kat tepi2.. Alo la..

Pe pun, aku nak berjuang lagi untuk 4 HARI TERAKHIR di sekolah... Ada ckit lagi ilmu yang boleh aku bagi.. MOga leh jadi bikisan untuk masa depan korang... ( untuk pelajar aku )... wah wah wahhhh..


"Guru terbaik adalah pengalaman hidup"

"BIar aku menjadi Matahari yang menerangi segenap sudut"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...