nufnang

Rabu, 24 Ogos 2011

Saat ingin bergembira, datang pula dugaan...

Assalamualaikum....

Arie nie kalau kira aku nak abis dah praktikum... ye la, esok last day... KAlau korang, apa yang korang rasa.. mestilah gembira kan, kan, kan... Sebenarnya rasanya sama saja dengan aku.. Tapi bukan arie nie... 2 kisah semalam.... 


          Dekat nak raya, merdeka lagi, nak balik kampung lagi, nak abis pratikum lagi.... Bestnye..... TApi semua kena ketepi dulu... Aku didatangi plok dengan kejutan demi kejutan yang memaksa untguk berkerja lebih masa.. Arghhhhhhh, tension, tension, tension....

          Semalam plan nak tengok movie, tetiba si KAWAN serumah dapat panggilan dari geng2 bas sekolah... Katanya, sape2 di bawah seliaan Dr xxxxx, sila hantar tugasan yang 5 jenis semuanya.... Arhhhhhhhh... TIDAK, 

          BAyangkan le, arie2 terakhir kena cam nie, aduhai, kiranya x sanggup, tapi terpaksa jua.... Sob Sob... Mungkin Dugaan.. TApi bagi aku nie, cam x betul je. YE la, mana ada bagi tau semua2 tu sebelum nie. Masa datang cni masa aku dok mengajar pun, dia bag tau digalakkan buat untuk Subjek sem depan..... AKu kiranyanya nak bertindak untuk mencari keadilan... 

Yang sakitnye, kena antar kat bilik dia di TAnjung Malim.... Apa ke jadah nie semua... X sampai sari notice pemberitahuan....

          Aku bukan ROBOT yang leh siapkan semua....  Sekian le rintihan kali nie....













2 ulasan:

  1. ye...kite bkn robot..ntah ble la IPTA ni nk jg hal ehwal plajar..ni jg hal ehwal staff je xabis2...

    BalasPadam
  2. HAha... 2 la... KAta kebajikan diutamakan...

    BalasPadam

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...