nufnang

Jumaat, 26 Ogos 2011

Selamat Tinggal JOhor, WElcome back to Kelantan..

Assalamualaikum

PoM, PoM, PoM, PoM, PoM

Sana sini munyi mercun, meriah, Tadi pagi masa kat sekolah bunyi gak, Macam sambut pemergian aku je dari Sekolah Menengah Kebangsaan Daro Syed Esa ( SMDSE ). Berkejaran cikgu disiplin dok mengejar bebudak nie.. Aku, sekadar tersenyum... Hehehe

Kenapa plok le leh senyum tou, ye la kan, sejak dari bulan Mei aku dok kat sekolah 2, maka ari nie menjadi sejarah buat segala galanya di SMKDSE. Dah abis aku praktikal... hahahaha. Masa cam cepat jak dok mengejar. Masa nak balik, guru pembimbing buat majlis perjumpaan dengan semua guru dan murid khas coz nak sambut pemergian aku.. Wah, sedih plok rasanya.. Masa kena bagi ucapan, x terkata aku. Hanya dua tiga ayat kuar coz kena buat skali ngan kod tangan.. alo la...

Bila aku tengok tefon plok, upenye dah 26 Ogos arie nie.. Wah, kiranya dah 26 ari kita puasa dan dah dekat nak raya n merdeka...

Dah sampai umah, aku tengok barang x simpan lagi. Dah masukkan semua2 bendanya, perh, 5 beg semua. Gluop, telan air liur aku. Tu ada lagi yang tertinggal... Cam ne nak bawa balik nie. dah le naik bas... Takpa2... Redah je esok... 

PE pun, just nak ucap Selamat Tinggal JOhor dan moga JUmpa lagi...Best coz dapat kenal makanan baru kat cni.... LIke
 
Pe pun, Selamat datang ke KElantan plok pas nie.. BAlik la ke tanah tumpah darah... Rindu nie... 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...