nufnang

Isnin, 10 Oktober 2011

Bukan senang nak jadi senang #2

...BErtemu kembali...

BUkan senag nak jadi senang dah jadi macam 1 episod pula yea... Hahah.. Takpa.. Setiap yang kita lakukan mesti ada langkah permulaan untuk menuju kejayaan..

Pada episod pertama, aku ada sentuh tentang langkah pertama aku iaitu bekerja sebagai pelayan untuk kenduri kawin... X baca lagi, nie link dia Episod 1.

Nie langkah aku yang seterusnya... Walau tak dapat nak menjana pendapatan yang banyak, tapi sekurang2nya dapat berbakti kat korang semua dengan membawa buku dengan harga yang murah... Beruntunglah sapa yang beli...

Setiap orang ada nilai masing2... Hahaha
Beginilah langkah aku yang kedua....

Terima kasih kat Abg Syazwan atas kebenaran untuk aku uruskan jualan nie... Bukan untuk untung semata, tapi yang pengting adalah pengalaman.

_______________________________________________________________
Bersambung

NAntikan episod seterusnya... Sehingga aku bergelar seorang jutawan.. Hahaha .. AMin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...