nufnang

Isnin, 7 November 2011

TRip To Ho Chi Minh Vietnam. MOga Selamat Di sana

Assalamualaikum.

Ari nie merupakan sejaraha baru dalam hidup yang mana satu lagi tempat yang unik akan diterjah bersama 27 anggota yang lain. 

12.00 tengahari nanti perjalanan ke bumi Vietnam akan bermual. Doakan rombongan ini selamat adanya yang mana membawa Ilmu sebagai medan  perjuangan.

Anggota yang menjayakan misi nie adalah Mantan JMK sidang 2010/2011. 

cerita aku, aku akan ditemani oleh sahabat lama yang akan menemani sepanjang aku di sana.. MOga dapat digunkan dengan jayanya

sahabat yang akan setiasa berdamping.. hehe

Inikah yang akan aku saksikan.. hmmm, nantikan

Kalau dalam peta, Vietnam nie tepi Kemboja... Apa bahasa komunikasi aku nanti.. hehe


Masanyarakat d sana.. cam menarik

Oklah.. Aku nak tido, jap lagi dah kena bangun... Nak gerak jap lagi.. Ambik rehat jap...

..SEKIAN..

1 ulasan:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...