nufnang

Isnin, 19 Disember 2011

Desa Selesa Mencalitkan Kenangan..

Assalamuaikum...

Maaf la yea tak update blog nie untuk beberapa hari nie.. Bukan pa, banyak sangat program dok menyusur sejak dua menjak nie. Hehe

Apa cite terbaru.. Cam best Jak bunyinya kan.. hahah..

Ok lah pepuan tetuan semua, Jumaat hingga sabtu lepas aku p la program yang dinamakan 
"Secalit kenangan, Selamanya terasa"

Boleh tahan ramai juga peserta, dalam likungan 35 orang.. hahaha..  Apa yang bestnye program nie.. Mai aku cite.. 



Nie tugasan pertama... Memungut hasil hutan.. 
Banyak ada, durian, rambutan, manggis, dokong, pulasan dll.. Perhh..

B.B.Q time.. hahaha, kerang, ikan, hot dog.. Menyelerakan.. Perhhh




Dah abis makan, sambung plok ngan permainan... Seronok de, main mewah, cerita kasih sayang.. Ada lagi rasanya permainan, tapi x ingat dah.. heheh.. Bajet sampai kul 12 tapi meleret je masanya.. kakak





Apa le si mamat tinggi 2 dok buat.. haha.. ko ingat yoga.. tet... sudah le wei...






Aksi mereka yang mencuit hati.. kakaka.. bagai bagai..

Yang penting, bila dah abis, aku n the geng pon ambik le gambar sesama.... Kenangan 2.. Moga persahabatan ini terus terjalin hingga ke akhir hayat... Rugi juga coz ada diantara mereka baru aku kenal d saat aku nak undur diri dari UPSI nie.  sob sob sob..




Cuba teka siapa di sebalik gambar.. hahha..




Akhir kata, misi berjaya... Huraiiiii..

Nak tengok gambar lain??? Leh le ke Fb Azmil

Sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...