nufnang

Isnin, 26 Disember 2011

Petua : Hilangkan 1001 penyakit dengan MADU

..Assalamualaikum..

LAma x ketemu deh.. Yea, ari nie aku kembali.. 

OK lah. Banyak cerita yang aku nak kongsi bersama, tapi kewarasan otak untuk mencerna ayat-ayat x brapa nak jadi.. so, post pon dulu... Tapi topik hari nie adalah berkaitan dengan kesihatan.. 

Haha, aku kan nak jadi Cikgu, so kena serba boleh.. Sapa kata kerja Cikgu senang kan.. Semua kena buat dari mengajar sampailah jadi tukang kebun.. Kadang2 jadi Dr. x terlatih.. Moga yang bercakap d luar sana fikir balik bila berkata-kata dan kalau boleh putar balik masa sekolah dulu.. Tengok bekas guru-guru anda.. Arh, panjang plok membebel yea.. 

Balik kepada Topik.. Ye, MADU.. Ramai yang anggap benda nie x penting sedangkan banyak penyakit dapat disembuhkan dengan amalan memakan MADU.. 

Sabda Nabi s.a.w., "Demi Allah yang aku dalam genggaman Nya, minumlah madu. Malaikat akan memohon rahmat pada penghuni rumah yang ada madu di dalamnya. Jika seseorang itu makan madu, seribu ubat masuk keperutnya dan sejuta penyakit keluar darinya."

sedut dari : www.madusawda.com

BAnyak khasiat kan madu nie... Bila makan walau manis, bukan dapat penyakit, tapi dapat kesihatan yang baik.. 

Kebaikan makan madu:
~ memulih, menyegar dan mengembalikan tenanga tubuh
~ memulih sel-sel urat besar
~ merangsang dan menambahkan tenanga batin
~ banyak lagi... BOleh klik cni kalau nak tahu www.madusawda.com

Sebenarnya banyak lagi khasiatnya. kalau perempuan, akan kelihat awet muda, kulit cantik dan bagai.. Ye la kak oi.. dok pakai mekap tapi dalam x jaga memang x kemana, cantik tapi plastik.. hahah Ops terasa plok orang kat luar...

Aku.. ada gak amal makan, selalunya pagi skali dan petang skali. Campur dalam air suam pas 2 minum.. Dah lama tinggal, so, Back to Natural

Pekerja kilang yang baik ini akan memberikan kesihatan kepada anda.. thank Mr Bee..

Selamat Beramal semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...