nufnang

Rabu, 2 Mei 2012

Akhirnya.. Dslr Jadi miliku..

A salam..

Bukan mudah nak mendapatkan sesuatu. Patah lagi kita dari golongan yang berpendapatan sederhana.. Tapi, bukan satu penghalang untuk mempunyai impian untuk memilikinya.. Kerana kita tahu, Allah itu Maha Kuasa dan Maha Kaya.

Impian aku dari tahun 2008 lagi nak memiliki Dslr sendiri.. Namun Terpaksan pendam dan pendam kerana Banyak benda yang perlu diutamakan.. Melihat ramai kawan mula memiliki membuatkan sedikit cemburu namun secara positif yang mana aku tanam sedikit azam untuk berusaha.. Namun, bila bajet dah cukup, bertimpa-timpa musibbah datang menduga.. Namun, aku redha kerana ianya sebahagian ujian yang diturunkan oleh Than kepada hambanya untuk menguji tahap kesabaran..

Alhamdulillah, akhirnya, pada 1 Mei 2011 semuanya menjadi sejarah kepada diri aku sendiri apabila memegang Dslr sendiri. Syukur sangat.. Moga aku menggunakan ke jalan yang diredhai..

Walaupun tidak mencapai sasaran namun betullah kata oran, target istana, dapat kondominium dan sebagainya.. X mungkin terus mencapai yang disasarkan, namun dapat yang sedikit rendah dari apa yang diimpikan..

....INi miliki...


2 ulasan:

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...