nufnang

Khamis, 12 Julai 2012

REzeki digelar designer

..Bismillah..

5.7.2012 merupakan tarikh yang menakutkan bagi sesiapa nak gi minta kerja.. Biasa la, darah gemuruh pasti ada.. Tapi aku relaz je.. keh3.. Mungkin x meletakkan sasaran sampai buat biasa2 je..

Tapi, selepas temu duga selama 10 minit, aku disahkan sebagai designer sebuah syarikat di daerah sendiri.. Alhamdulillah.. Mungkin itu yang dikatakan rzeki, walau x mencari, akan datang juga... =)

8.7.2012, akhirnya aku menjejakkan kaki sekali lagi ke syarikat tersebut untuk memulakan kerja.. 

HAri pertama, siap ada majlis lagi.. keh444

................................................................

HAri ini dah masuk 5 hari aku bekerja, amat menyeronokkan kerana aku amat meminati bidang ini. Projek? agak takut sebab ia melibatkan idea, kreativiti, dan pendapat orang lain.. 

Nie produk yang ada kat syarikat... bnayak lagi.. Nie just bahagian perkahwinan sahaja..

Banyak benda nak kena tahu, yang penting kreatif dan kemahiran.. Aku dah siapkan beberapa tugasan yang diberikan. Yang penting, satunya dah siap cetak.. syukur sangat....

Made by hand.. Nie saya buat.. Hebat tak.. haha.. Ilmu nie nak bawa ke sekolah.. Buleh murid2 saku belajar n menjana pendapatan nanti...


Moga banyak  benda yang akan aku belajar.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...