nufnang

Sabtu, 31 Mac 2012

Bulan April mula menjelma...

Assalamuaikum.

Sudah lama aku tidak mengemaskini blog ini.. Bukan apa, masa dibuang ke benda lain, jadi, blog ini dibiarkan bersarang dengan segala binatang yang ada kat dunia maya nie.. keh3

Eh, rupanya sudah memasuki bulan april yea. sedar x sedar dah dekat 2 bulan aku abis belajar.. Wah, sedapnya kan... Sebenarnya masa belajar lagi sedap.. Pergi sana pergi sini.. Bila dah abis nie, pikir nak kerja je.. 

Ari nie dah kira bulan april, maka perlu ada perubahan dari bulan sebelumnya.. Jadi, aku akan menyenaraikan plan2 yang perlu aku laksanakan pada bulan april nie... 

Menyelesaikan tugasan tertunggak dari bulan mac
membuat perancangan baru untuk bulan april
Meletakkan target untuk bulan ini

MOga segalanya akan berjalan lancar... Oh yea, maaf yea kekawan, saya tak sambut APRIL FOOL.

sEkIaN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...