nufnang

Sabtu, 31 Mac 2012

KERJA BARU MEMBERIKAN PENGALAMAN BERBEZA

Selepas tamat belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris, aku di ibaratkan penanam anggur yang x mungkin ada hasilnya. Sepanjang menanti anggurnya berbuah, kerja sampingan aku adalah menambahkan berat badan... haha.. Mungkinkah ia berjaya? nantikan...

Namun dua tiga hari nie aku mula bergiat secara pasif dalam bidang yang tak pernah aku bayangkan apatah lagi disimpan sebagai mimpi. kerja apa 2..

Baiklah, untuk pengetahuan semua, secara sengaja atau tidak sengaja aku pon x tahu... Yang pasti aku mula terlibat atas saranan ibu aku sendiri.. Kiranya paksa rela.. hehe..


inikah kerja aku.. ada kaitan

Memandu lori.. yeah.. nie bukan juga kerja aku.. keh3

Nak tahu, Kerja aku mudah je, hanya mencatat trip lori yang mengambil tanah di sesuatu kawasan... hehe . 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...